Hovedseksjon

Publisert:

Alle vi som jobber på Hersleb vgs vil takke for skoleåret 25/26 og ønsker alle elever, foresatte og samarbeidspartnere en riktig god sommer! Ønsker nye og "gamle" elever velkommen mandag 17. august 2026. Oppmøte tidspunkter og oppmøtetider:

et tre med rosa blomster
Foto: Marianne Stavrum
Vg1 elever alle utdanningsprogram: 09.00 i Skolegården
Nye elever på Vg2 studiespesialisering 09.30 i Auditoriet
Vg2 elever alle utdanningsprogram 10.30 i klasserom
Nye elever på Vg3 studiespesialisering 11.30 i auditoriet
Vg3 elever alle utdanningsprogram 12.00 i klasserom
Påbygg 4: 12.00 i Auditoriet