KDA elever - vi gleder oss til skolestart!

Nytilsatte KDA lærere på Hersleb

Mina Birgitte Zvanut er utdannet faglærer i kunst- og håndverk fra OsloMet med en master i fagdiadatikk - kunst og design. Hun har undervist i flere år ved Bjølsen skole. I tillegg til å undervise, vil hun også ha fagansvar for utviklingen av KDA tilbudet på Hersleb.

Madeleine Pierce kommer opprinnelig fra USA og har lang lærerpraksis derfra. Hun er utdannet kunstner med spesiell interesse for maleri, grafikk og keramikk med en sterk faglig bakgrunn i 2D og 3D teknikker. Hun sluttfører PPU fra OsloMet i disse dager.

Nadine Holzheimer er utdannet arkitekt og har jobbet i flere år med arkitektur og byutvikling. Nadine har PPU og har en stor interesse for kunst og håndverk, spesielt innen keramikk, tegning og maleri. Hun har bred kompetanse innen visuelle virkemidler.

Rickard All er utdannet billedkunstner med mastergrad fra Kunstakademiet, samt utdanning innen fotografi fra Norsk fotoskole. Rickard er opptatt av å gi en variert og relevant undervisning som utfordrer, inspirerer og engasjerer elevene!

Martin Kolsrud er utdannet fra Kunsthøgskolen i Oslo med en bachelor og mastergrad i kunstfag. Martin har bred erfaring innen kunsthåndverk med spesialisering innen tegning og grafiske trykkemetoder. Tok PPU fra OsloMet i 2022 og har jobbet som pedagog på et dagsenter. Martin har også eget atelier.

VELKOMMEN til skolestart! Gjett om denne gjengen gleder seg til å ta i mot deg og de andre KDA elevene 21. august. Ekstra stas er det at vi også kan ønske velkommen i nyoppussede vekstedsrom med flunkende nytt utstyr!